יום שלישי, 7 במאי 2013

הסקירה הגדולה של המסקרה



מסקרה אינה ממש המצאה של המאה ה-20, שכן לאורך השנים ניסו לשפר את מראה הריסים והדגשת איזור העיניים. המסקרה תפסה תאוצה כי היא מעניקה את מראה הריסים המושלם, הן כאשר מדובר על ריסים טבעיים או מלאכותיים. המסקרה מורכבת משמנים, מים, פיגמנטים, דונג ועוד. חומרים אלה מעניקים לריסים את המראה המלא ולעיתים יש שימוש בפולימרים המעניקים עובי ואף אורך לריסים.
על מנת להכיר ולהתאים את המסקרה המושלמת עבורכם, ניתן לקבל ייעוץ והכוונה מדיילות שירות, ממאפרים קוסמטיקאיות ועוד. כמובן שניתן ללכת על דרך הניסוי והטעייה לרכוש כמה סוגי מסקרה מחברות שונות ולמצוא את האחת המתאימה ביותר.

עולם המסקרה:
ישנם סוגי מסקרה רבים : מסקרה עמידה במים, מעבה, מאריכה, מאריכה ומעבה, מעגלת, מטפחת ועוד. עולם זה הולך ומתפתח ללא הרף ועל ידי שימוש בחומרים עמידים וטכנולוגיות חדישות, התאמת מוצר לשימוש ביתי או מקצועי. חשוב לשים לב כי המסקרה שאנו רוכשים מאושרת על ידי משרד הבריאות, ואינה מכילה חומרים היכולים להזיק לעין. לדוגמא: ישנן מסקרות לעיניים רגישות, ויצוין עליהן כי הן היפו אלרגניות.
תוקף המסקרה הוא נתון חשוב גם כן. אורך חיי מסקרה יכול לנוע בין חצי שנה לשנה. יש לשים לב לצמיגות המוצר, להריח ולראות האם הוא יבש. במידה והמוצר לאורך חייו נראה לא תקין יש להשליכו לפח. אין צורך לנסות ולתקנו על ידי שפיכת מים חמימים, שמן או תחליבים מסוימים לתוך המסקרה. הדבר מעודד יצירת חיידקים, ולתוצאות לא אסתטיות היכולות להזיק לעין.

מסקרה – מאז ומתמיד:
מסקרה היא החברה הטובה ביותר הנמצאת בתיק האיפור של כל אישה. מסקרה מעניקה את הגימור המושלם לכל איפור. ועל כן אכן כדאי למצוא את המסקרה שתתאים לנו ביותר. ניתן לרכוש מסקרה בצבעים שונים על מנת להדגיש את צבע העיניים וליצור את המראה המושלם. ניתן להשיג מסקרה עמידה במים צבעונית היכולה להאריך ולעבות את הריסים, כך שניתן ליהנות במסיבת בריכה, מבלי לדאוג כי המסקרה תמרח, ואנחנו עדיין נראה עם איפור עיניים מושלם. ישנן חברות חדשות המפציעות ומעניקות מסקרה איכותית במחירים נוחים, על מנת להתחרות בחברות המוכרות והגדולות. יש לתת הזדמנות לכל חברה ולהתנסות. על סמך הניסיון לקבוע איזו חברה מספקת את המסקרה הטובה ביותר במחיר המשתלם ביותר. בצרכנים יש לנו את הכוח לבחור ולהחליט מי מתאים לנו ביותר.

על מה ומסקרה:
השימוש במסקרה מצריך מיומנות. לכן אין צורך להתאכזב אם בפעמים הראשונות המסקרה לא ממש יוצאת כמו שדמיינו. ניתן להיעזר באדם עם ניסיון במריחת מסקרה וניתן אף להקל על החיים ולראות סרטונים באינטרנט המקנים מיומנות של מקצוענים, שכל אחד ואחת מאיתנו יכולים ליישם. ישנן טכניקות הכנת ריסים לפני מריחת המסקרה על מנת ש"תיתפס" היטב על גבי הריסים, טכניקות להסרת מסקרה ובעזרת אי אלו חומרים, שלא מסבים נזק לעור העדין של עפעף העין ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה