יום שלישי, 5 במרץ 2013

איפור גוף ואפקטים מהחלל החיצון


אחד מהדברים המרתקים ביותר הינו גוף האדם. איפור גוף ואפקטים הנעשים על ידי רבי אמן של מאפרי גוף הם אחד ממעשי האומנות המרהיבים ביותר שיש. ניתן ללמוד איפור מקצועי של גוף ויצירת אפקטים בלימודים מוסדרים המעניקים את רמת הידע, טכניקה, ניסיון ויצירה באופן מוסדר גם בארץ.
השימוש באיפור גוף נעשה לשלל אירועים והפקות רבות. ניתן להתרשם מאיפורי גוף מרהיבי עין בפסטיבלים המיועדים למטרה זו בלבד. פסטיבלים המתקיימים באירופה, המעניקים דרור לרבי אמן בתחום היצירה ואיפור הגוף, יצירת אפקטים תלת ממדיים, טקסטורות שונות כיד הדמיון ועוד.

עולם חדש ומופלא

איפור גוף מופיע בהרבה תחומים בחיים, ובמיוחד בעולם הקולנוע. לדוגמא: כשאנו צופים בסרט ורואים חתך מדמם, או פציעה הנראית כל כך אמיתית עד שאנו דואגים לשלום השחקן המופיע. איפור גוף ואפקטים משוכללים שכאלה דורשים מיומנות רבה, על מנת להגיע לתוצאות אמינות כל כך.  חומרים, דמויות, אפקטים, מרקמים, תכשירי איפור מיוחדים המיוצרים למטרות איפור גוף ויצירת אפקטים.
כאשר אנו מסתכלים סביבנו ניתן לראות כי האיפור תופס מקום בלתי נדלה בכל תחום. שלטי חוצות, פרסומות, סרטים, סרטונים, העוברים ושבים ברחוב מולנו, אנשים הרוצים להתבלט יצבעו מחלפות ראשם, יתאפרו בצורה ייחודית ועוד. האפשרות ליצור בידול וייחודיות בעזרת איפור היא אינסופית.

מראה, מראה שעל הקיר

על מנת ליצור מראה קטיעה, או פצע ירי יש לבחון ולהתמקד בנתונים רבים. איפור גוף בתחום הפציעות שונה בתכלית מאיפור פנים לקראת יום החתונה. מדובר במוצרים שונים והחומרים המרכיבים אותם כגון לטקס, שעווה, דם ועוד. ניתן לדמות כל מצב של פציעה, פגיעה, נפיחות באיבר כלשהו, שבר, קטיעה וכל סיטואציה העולה ברוחכם, וליצור אותה בדרך של איפור גוף ואפקטים.
לא רק פציעות דורשות ידע רב וניסיון בתחום איפור הגוף. ישנו צורך לעיתים ליצור דמות זקנה המנתרת ועושה סלטות באוויר. רוב הסיכויים למצוא אדם ישיש בן 90 שיעשה סלטה באוויר ולא ימצא עצמו עם שבר באגן, די נמוך. לכן ניתן לאפר ולהזקין בחור אתלט בן 20 בעזרת אפקטים ואיפור משכנעים.

איפור גוף ואפקטים למוכשרים בלבד

זהו תחום תובעני הדורש את הטוב ביותר על מנת לשוות את התוצאות הטובות ביותר, וגם בתעשייה הישראלית זהו תחום מאוד מבוקש והכרחי. כיום תעשיית הקולנוע בישראל בפריחה גדולה, סדרות טלוויזיה ופרסומות, תערוכות, מיצגים ועוד שלל אירועים. בנוסף, לימודי איפור מקצועי ואפקטים מהווה קפיצת מדרגה למי מאלו המעוניינים להיכנס לליגה של הגדולים בתחום האיפור והגשמת דמיון למציאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה